Friday, April 1, 2016

Kuidas võimaldada eakale või puudega inimesele iseseisev, turvaline ja muretum elu?

Tõhus abimees on Medi häirenuputeenus.

Mis on häirenuputeenus?
Medi häirenupu eesmärk on abi jõudmine abivajajani ning meelerahu tagamine eakate või puudega inimeste lähedastele.
Häirenuputeenuse aitab inimesel end oma kodus olles turvalisemalt tunda ja vajadusel alati ühe nupuvajutusega abi kutsuda.
Häirenuputeenuse põhimõte on lihtne ja elusid päästev:
  1. kui juhtub õnnetus või veab tervis alt – midagi sellist, mille puhul ise telefonini ei jõua – tuleb vajutada häirenuppu, mis on kogu aeg randmel või kaelas;
  2. kodus oleva spetsiaalse käed-vabad telefoniseadme abil saab ühendust Medi kõnekeskuse operaatoriga, kellele juhtunust rääkida;
  3. Medi operaator annab info edasi inimese enda valitud lähedasele, kes saab peagi appi tulla. Vajadusel kutsutakse välja kasvõi kiirabi, päästeamet või politsei.
Medi häirenuputeenuse kasutamiseks vajalikke seadmeid saab nii soetada kui rentida.
Lisaks Medi häirenupule on võimalik häire korral kiiremaks reageerimiseks lisada täiendavaid elusid päästvaid andureid:
Kõik lisaandurid (v.a. ravimidosaator ja pliidivalvur) annavad häiret saades ja anduri aktiveerudes automaatselt signaali hoolekandetelefonile, mis helistab ilma hoolealuse poolt nuppu vajutamata automaatselt Medi kõnekeskusesse. Medi operaator näeb, mis tüüpi andur häire põhjustas ning reageerib ja suhtleb hoolealusega vastavalt.
Kõikidele Medi pakutavatele seadmetele kehtib tootja poolt aastane garantii. Tolmu- ja veekindla häirenupu patarei kestab 5 aastat või 100 000 vajutust ehk 5 aasta jooksul 55 vajutust päevas. Seadmed on praktiliselt hooldusvabad.
Teenus töötab kõikjal Eestis!

Lisainfo: www.medi.ee; nõuandetelefon 661 8181; facebook.com/medi.ee












No comments:

Post a Comment