Tuesday, February 2, 2016

Julge unistada!

Toila on väga maaliline koht igal aastaajal. Suvel on mõnus pargis mõtteid tuulutada, kui ninna tungib magus roosilõhn ning silma paitab värviküllane lilleõite ilu. Talvel on vahva pargis jalutada, lumi talla all krudisemas, kui äkki silmad puu otsas uudishimulikku oravat. Kevadel on lahe näha esimesi hulljulgeid merevett katsetamas ning sügisel on mõnus läbi lehtede sahistada ja taskud kastanimune täis toppida.
Toilas on ka üks väga kena ja põneva ajalooga roosa-valge hoone, kuhu usinad õpilased ja entusiastlikud õpetajad tööpäeviti silmade särades tõttavad. See on Toila Gümnaasium, kus ka mina, Kristina Oja, õpin. Käin nimelt 10. klassis. Kuid... mul on üks unistus, mille täitmiseks on nii Toila Gümnaasiumi juhtkond kui ka õpetajad oma abikäed ulatanud. Nad pingutavad koos minuga, et saaksin minna vahetusõpilaseks Tšiili 2016/17 õppeaastaks. Nad aitavad mul õppida paralleelselt nii 10. kui ka 11. klassis, et ma saaksin aasta õppida välismaal ning näha teistsugust maailma lähemalt. Kas te oskate mulle nimetada veel mõnda kooli, mis tuleb nii osavõtlikult vastu noore inimese unistusele?
Ma usun siiralt, et õppimine välismaal, täpsemalt Ladina-Ameerika riigis nimega Tšiili, muudab mind avatumaks, mõistvamaks erinevuste suhtes ja paneb mind meie kodumaad ning eriti minu kodupaika Toila valda vaatama veel soojema ja heatahtlikuma pilguga. Ma usun, et on oluline, et noored näeksid maailma, näeksid, mis toimub mujal ning tuleksid kodumaale tagasi pungil teadmistepagasiga, laiema silmaringiga ning uute kogemuste ja ideedega, et rikastada ja värskendada Eesti elu. Seetõttu olen minagi otsustanud minna vahetusõpilaseks Tšiili.
Kuigi mu unistuse nimel tegelevad paljud õpetajad, minu pere, YFU töötajad, kelle abil saavadki teotahet täis noored minna vahetusõpilaseks ligi 60 riiki, on mul vaja ületada heatahtlike inimeste abiga üks väga raskesti teostatav ülesanne. Vahetusaasta YFU programmi raames Tšiilis läheb maksma 7500 eurot. Sellest summast on head eestimaalased annetanud mulle juba 2500 eurot, kuid puudu on veel päris palju. Ma olen väga tänulik, kui leiate endas soovi ja võimaluse mind toetada! Teile sobiva summa saate kanda üle MTÜ YFU Eesti arveldusarvele: Swedbank a/k EE042200221001141378, selgituseks panna Kristina Oja toetus.
Olen väga tänulik igasuguse toetuse eest! Kõikidele oma toetajatele saadan Tšiilist postkaardi!
Minuga saab ühendust võtta aadressil: kristinaoja2@gmail.com
Kristina Oja


No comments:

Post a Comment