Wednesday, September 9, 2015

Saame tuttavaks!


Toila valla sotsiaalspetsialist Krista Kool

Kes Sa oled ja kust tuled?
Olen Krista Kool, elan oma perega Jõhvis.
 
Öeldakse, et me kõik tuleme lapsepõlvest. Kus möödus Sinu lapsepõlv ja mida Sa sealt kaasa oled saanud?
Minu lapsepõlve suved möödusid maal vanaema-vanaisa juures Kukrusel. Mulle meeldis seal, sest seal sai paljajalu ringi joosta ja seda olenemata ilmast ning seal oli palju koduloomi. Ma ise arvan, et sealt olengi kaasa saanud ka suure loomaarmastuse.
 
Kelleks tahtsid lapsepõlves saada?
Lapsepõlves oli minu kindel unistus õppida meditsiini. Mulle meeldisid väga valge kittel, kuuldetoru ja süstlad. Peituse kõrvalt sai teiste lastega ikka ka arsti-patsienti mängitud. Meditsiiniteema on mind lapsepõlvest saadik huvitanud ja seda sai ka vahepeal õpitud ning õpinguid jätkatud.
 
Kus oled õppinud? Miks valisid just selle eriala?
Ma olen oma senise elu jooksul palju õppinud. Mitu kooli läbi käinud. Sel aastal lõpetasin Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli, sotsiaalhoolduse eriala.
 
Kus Sa oled varem töötanud?
Viimane töökoht oli Kohtla-Järve Sotsiaalhoolekandekeskuses.
 
Kui valmis oled muutusteks – uuteks kohtadeks, uuteks inimesteks?
Olen alati olnud valmis muutusteks ja uuendusteks, k.a uued inimesed.
 
Mis on Sinu jaoks elus tähtis?
Elus võib paljusid asju tähtsaks pidada. Minu jaoks tähtsamad on minu lähedased, tervis, rahuldust pakkuv töö, enda rahulolu! Ka Elu ise on tähtis ja see, et sa seda õigesti elad!
 
Mis teeb tuju heaks?
Neid asju on täitsa palju, kui järele mõelda. Ka tühine asi võib tuju heaks teha, kõik oleneb sellest, kuidas see on serveeritud. Kindlasti teeb tuju heaks hea sõna ja teiste hea tuju, soe naeratus, tugev kallistus, lemmikloomade armsad tegemised, inimesed, kellega end ümbritsed ja hästi tunned.
 
Hobid? Meelistegevus vabal ajal? Kuidas Sa puhkad?
Vaba aega aitavad sisustada ja hoida vaimu erksana minu lemmikloomad. Mul on kaks suurt toredat valvekoera ja üks väike koer, suure koera oleku ja käitumisega. Terane ja arukas ning sõbralik, kuid iseloomuga kass, kes annab häälekalt (kerge urinaga) teada, kui tahab omaette olla. Samas ronib sülle, kui helluse hoog peale tuleb. Käin teatris, teen vahelduva eduga trenni, kord aastas käin ka reisimas.
 
Mida hindad inimestes? Elus üldse?
Tegelikult on palju asju, mida ma inimeste juures hindan. Kuid kõige enam hindan lihtsust, usaldusväärsust, ausust.
 
Kuidas Sa Toilasse sattusid?
Ilmselt olin õigel ajal õiges kohas! Kuna töötasin juba sotsiaalvaldkonnas, sattusingi läbi sotsiaaltöö Toila valda.
 
Millised on muljed peale esimesi töökuid?
Muljed on päris head. Inimesed on vastutulelikud, mõistvad, sõbralikud. Kollektiiv on väike, kuid töine!
 
Mida oleks Sinu arvates Toila vallas vaja sotsiaalvaldkonnas muuta/parandada?
Täna on veel vara rääkida, mida oleks vaja muuta/parandada. Eks seda näita aeg. Hetkel tutvun valla abivajajatega (eakad, lapsed) ning kogun infot sotsiaalsete probleemidega perede kohta. Olen alati valmis ära kuulama, nii suuliselt kohapeal kui ka kirjalikult krista.kool@toila.ee

Kus on probleem, seal tuleb see lahendada!

Aitäh!
Küsis Lea Rand

Infoks valla rahvale, et iga kuu viimasel kolmapäeval Vokas sotsiaaltöötaja vastuvõttu ei toimu.


No comments:

Post a Comment