Monday, May 5, 2014

Ikka rõõmuga

Kui ma tulen, siis ma tulen ikka lauluga...“ kõlasid laulusõnad nii Naerumere kui Naksitrallide laululaste suust 15. aprillil.
Toila valla lasteaedade laulupäeval sai neid seekord Voka lasteaias kokku 15. Mõnda laululast kimbutas haigus just laulupäeval, mõni ei saanud laulupäevaks jälle harjutadagi. Kuid emotsioone laste esinemistest jagus ja kõik oli nagu päriselt – lava, mikrofon, žürii. Erapooletu žürii koosseisu kuulusid Diana Veisner, Kaisa Pukk ja Helen Marie Niine. Nende ülesandeks oli teha otsus vaid ühe laululapse, kes esindaks Toila valda ETV „Laulukarusell 2015“ maakondlikus eelvoorus 3-7 aastate vanuseklassis, kasuks. Päris keeruline! Muusikaõpetajate Tiina Luik ja Katrin Niine abil ja publiku toel said kõik laulud ette kantud. Esinejad said Naksitrallide tänukirja ja pisikese lihavõttejänku. Sellal, kui külalised Siniste Nakside rühma uudistasid, pidas žürii aru ja analüüsis koos õpetajatega kuuldut-nähtut.
Aitäh lauljatele, juhendajatele ja abilistele!
Kui ma tulen, siis ma tulen ikka rõõmuga...“. Žürii otsustas, et nelja-aastane Lisann Sööt saab võimaluse oma rõõmsameelsust, julgust ja ilusat häält laulu „Kommivabrik“ kaudu ka Kohtla- Järvele jagama minna. Palju õnne!
Kui ma tulen, siis ma tulen ikka jooksuga ...“. Jõudsingi lauldes liikumiseni. Naksitrallide lasteaed kutsub kõiki emasid ja vanaemasid ja teisi huvitatuid emadepäevale pühendatud liikumispeole „Kevad metsas“, mis toimub kolmapäeval, 7. mail. Rongkäik Voka Spordihoonesse algab kell 16.00 ja pidu ise 16.30 paiku. Tule ikka...rõõmuga!
Julie Laur
direktor




No comments:

Post a Comment